تارنمای کیانی مِه ايرانيَت، رونوشتِ يك نام: فاطمه رجبی و عقده گشایی
Loading...
~-.

۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

فاطمه رجبی و عقده گشایی

درود
امروز مقاله ای ازخانم فاطمه رجبی رامیخواندم،ایشان همسر آقای غلام حسین الهام هستند ،همآنگونه که بیشتر دوستان میدانند آقای غلام حسین الهام یکی از همکاران و همدستان آقای احمدی نژاد در جریان کودتای انتخاباتی میباشند که به روی کارآمدن دولت ایشان انجامید.آقای الهام که یکی از حقوقدانان شورای نگهبان هستند و ظاهرا در آینده هم خواهند بود دارای اندیشه ای توتالیتر هستندکه تاب شنیدن نظرات مخالف راندارندوظاهرا یکی ازكساني هستند که پس از ظهور امام زمان پشت سر ایشان حرکت میکنند واگر بخواهیم نوشتار را درست تربازگوکنیم از مریدان آقای مصباح هستند که شرح حال پدیده ای همچون مصباح نیازبه آشنایی داشتن در مورد دانش" دی ان ای" و سلولهای بنیادین دارد که خارج از گفتگو و هنگام ماست...
برگردیم سر جستار اصلی: فاطمه رجبی همسر آقای غلام حسین الهام ...
ایشان برپایه شواهد ظاهری رجل سیاسی نیستند والبته از نظر دیگری هم میشود گفت که رجل سیاسی هستند،عقاید یا بهتر بگم عقده های زیادی نسبت به غیر خودی ها یا همان اصلاح طلب ها و به گفته ای دیگر،همان مردم ایران دارند.
 آقای الهام برادری دارند به نام غلامرضا الهام که یکی از افراد مشغول در سپاه پاسداران بوده وهستند که سابقه فعایت در گروه توپخانه 64 الحدید اهواز و ستاد مشترک سپاه را دارند،درجه نظامی ایشان سرهنگ تمام است و دارای مدرک معادل فوق دیپلم نظامی میباشند.
آقای غلامرضا الهام ازنظر بینایی مشکل دارند که همین موضوع وعوامل دیگری سبب شده تاایشان برخلاف برادرزیاد درصحنه سیاست نباشند. البته یک باراز طریق سپاه اقدام به انجام دادن عمل بینایی درانگلستان کردند که همزمان شد با ماجرای سلمان رشدی و قطع روابط ایران و انگلستان و مجبور شدن از این کار صرف نظر کنند.
به هرحال همین عدم فعالیت ورجل سیاسی نبودن باعث شد که کدورتی بین خانواده آقای غلام حسین الهام وبرادرشان ایجاد بشه وتنها دلیل این اختلاف این بود که برای خانم قابل هضم نبود که با چنین خانواده سطح پایینی از نظر سیاسی مراوده داشته باشند.این موضوع تا جایی پیش رفت که درمراسم عزاداری پدر الهام خانم رجبی فقط به مدت چند دقیقه در مراسم شرکت کرده و بدون تسلیت گفتن مجلس را ترک کردند.این ماجراها باعث شد تا غلامحسین که در مسند کار بود به فکر چاره ای باشد و تلاش کرد تا برای غلامرضا درعرصه سياست وکارهای اجرایی صندلی پیدا کند،همین تلاش ،منجر به این شد که در زمان استانداری آقای حیات مقدم در خوزستان سمت سر دفتری استانداری در تهران را به غلامرضا الهام بسپارند،البته برخلاف میل آقای حیات مقدم.
رابط بودن بین استانداری و وزارت کشور کار بسیار وقت گیری بود که از عهده غلامرضا الهام به دلیل کسالت بر نمی آمد و منجر به ناهماهنگی هایی بین دوطرف شده بود که برای حیات مقدم غیر قابل پذيرش بود.
پس ازچند ماه که کار به سختی پیش میرفت و شکایت هایی هم به دست غلام حسین الهام رسیده بود مجبور شدند که خیلی بی سروصدا این صندلی را ازآقای غلام رضا الهام گرفته و در عوض كار جدید و بی دردسر به عنوان معاون پارلمانی سپاه به ایشان پیشنهادشدکه باکمال میل قبول کردند، این تبادل پست میان دوبرادر باعث بروز اختلافات میان غلامحسین الهام و دیگر نزدیکان احمدی نژاد شده بود،تا جایی که غلامحسین مجبور به  رفت وآمد های زیاد و دخالت مستقیم در کارهای غلامرضا شده بود واز سویی فشار وارده براو وعدم توانایی غلامرضا در کارهای اجرایی منجر به کناره گیری برادرنگونبخت از مسئولیتهای اهدایی و نهایتا بازگشت به ستاد مشترک سپاه گشت.
فاطمه رجبی به خوبی نشان داد که برخلاف باوربسیاری ازتحلیلگران سیاسی چگونه در بالاترین سطح حکومت نظرات شخصی خویش را اعمال میکند.شاید این نمونه مشتی از خروار بود،ولی به هرروی مشکلات درونی وعقده گشایی  فاطمه رجبی  باعث شده بود تا یک استان (خوزستان)درگیر بازیها و لج و لجبازی حیات مقدم و غلامحسین الهام شود.
شاد و سربند باشید


share/bookmark