تارنمای کیانی مِه ايرانيَت، رونوشتِ يك نام: روز کارگر و روزآموزگار
Loading...
~-.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

روز کارگر و روزآموزگار

درود
روز کارگر را به همه کارگران ایرانی شادباش میگوم و امیدوارم همیشه تندرست و بهروز باشند.باید با سرافرازی بگویم که پدر من هم از کارگران بود و به خوبی از روزگار ی که بر کارگران در گذاربود آشنا هستم.
به هرروی من بر این باورم که کارگران پیشرو در مبارزه بر زور و نابرابری هستد واگر زمانی برسد که جرقعه ای از مبارزات روشن بشوبی گمان کارگران گرامی در این مبارزه همبخش خواهند بود.
اما روز آموزگار را هم باید با دودلی به آموزگاران گرامی شادباش بگویم،. فرنود من از این کار این است که رو آموزگار را با  مطهری یاد میکنند.
مطهری کیست؟مطهری همان کسی است که با بی شرمی گفت :آنهایی که چهارشنبه سوری را جشن میگیرند احمق هستند واگر هم پدران آنها هم جشن میگرفتند پس پدرانشان هم احمق بودند.
گمان کنم این سخن باید فرنود خوبی برای گرامی نداشتن اینچنین روزی باشد. به امید روزی که ارزش و پاسداشت آموزگاران گرامی را در روزهای بهتری انجام بدهیم.
شاد و سربلند باشید

share/bookmark